1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez osoby odwiedzające witrynę www.dolinaopatowki.pl (zwane dalej Użytkownikami) w związku z korzystaniem przez nich z witryny www.dolinaopatowki.pl (zwanej dalej Witryną).
2. Dane osobowe Użytkowników Witryny są przetwarzane zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz Unii Europejskiej, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344, z późn. zm.).
3. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika w Witrynie jest Dolina Opatówki Sp. z o.o. z siedzibą w Sandomierzu, ul. Gen. Michała Sokolnickiego 2, 27-600 Sandomierz (zwana dalej Sprzedawcą).
4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Sprzedawcę do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
5. Witryna realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
o poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
o poprzez gromadzenie plików “cookies”.
6. Dane podane w formularzach są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania rezerwacji usług.
7. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom lub osobom trzecim nie włączonym w proces rezerwacji i realizacji usług lub przesyłania własnych informacji marketingowych Sprzedawcy (jeżeli Użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych), tym samym nie są wykorzystywane na potrzeby inne niż te, dla których je pierwotnie uzyskano. Wyjątek stanowią sytuacje wynikające z obowiązującego prawa.
8. W przypadku dokonania rezerwacji usług w Witrynie dane osobowe mogą być przekazane w celu obsługi tej rezerwacji: podmiotom obsługującym wykorzystywane w serwisie metody płatności, naszym pracownikom oraz osobom współpracującym z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierających naszą bieżącą działalność, podwykonawcom odpowiedzialnym za realizację poszczególnych części składowych sprzedawanych przez nas usług, dostawcy oprogramowania potrzebnego do prowadzenia Witryny, podmiotom zapewniającym system mailingowy, hostingodawcy, podmiotom prowadzącym księgowość.
9. W przypadku zgody Użytkownika na udostępnienie jego danych osobowych w celach marketingowych jego dane mogą zostać, poza podmiotami wymienionymi w ust. 8, przekazane również podmiotom zapewniającym usługi marketingowe.
10. Do danych udostępnionych w Witrynie przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również prawo do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
11. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w polityce prywatności Witryny, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszej Witryny. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
12. W Witrynie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Dolina Opatówki Sp. z o.o. Inne strony mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
13. Wszelkie pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych prosimy kierować na e-mail: biuro@dolinaopatowki.pl bądź pisemnie na adres: Dolina Opatówki Sp. z o.o., ul. Gen. Michała Sokolnickiego 2, 27-600 Sandomierz.